urządzenie kosmetyczne

Czy Oklejanie Witryn Jest Opłacalne I Przyciąga Klientów?







Wielu właścicieli sklepów i firm usługowych zastanawia się, czy warto wyklejać witryny folią reklamową. Na każdym oknie wystawowym umieszczone są reklamy z promocjami, przecenami, przechodnie są już nimi zmęczeni i przechodzą obok obojętnie.Nie należy rezygnować jednak z tej formy reklamy. Warto podejść do niej inaczej, postawić na indywidualność i wysoką jakość. O skuteczności przekazu decyduje projekt oraz wysoka jakość wykonania.

Oklejanie Witryn

Dobry projekt to połowa sukcesu

Oklejanie witryn sklepowych to najtańsza i bardzo skuteczna forma reklamy, pod warunkiem, że będzie oryginalna i będzie wyróżniać się na tle innych witryn.

Ciekawa i intrygująca grafika na pewno zachęci potencjalnego klienta do wejścia i zapoznania się z ofertą. Przede wszystkim swoim przekazem powinna nawiązywać do oferowanych produktów lub usług.

Witryny sklepowe można aranżować na różne sposoby. Folia reklamowa może szczelnie zakrywać witryny i wejście, ale często pokrywa tylko część szyby i umożliwia przechodniom zaglądnięcie do środka lokalu. W przypadku placówek handlowych, to drugie rozwiązanie jest zdecydowanie lepsze.

Całkowite oklejanie witryn mogą stosować gabinety lekarskie i kosmetyczne, banki oraz różnego rodzaju biura usługowe.

Bez względu na wybrany sposób, oklejanie witryn sklepowych musi wyglądać bardzo estetycznie i profesjonalnie, tylko taka reklama skutecznie przyciągnie uwagę potencjalnego klienta. Wybierając projekt reklamy, warto zwrócić uwagę na wykonawcę, kierując się pozytywnymi opiniami i zakresem wykonywania usług, np. Sigma, gdzie znajdziemy szeroki wachlarz usług.

Oklejanie witryn – jak zrobić to dobrze

Szkło witryny może być oklejone folią z zewnątrz lub wewnątrz i widzenia praktycznego nie ma to większego znaczenia. Znacznie większą uwagę należy zwrócić na rodzaj folii, na której będą umieszczone grafiki. Od tego będzie zależał nie tylko ostateczny efekt wizualny, ale także ilość światła przenikającego do wnętrza pomieszczenia.

Oklejanie witryn sklepowych najczęściej wykonuje się na folii:

  • One Way Vision (OWV),
  • monomerycznej,
  • mrożonej,
  • ploterowej.

Folia One Way Vision to folia perforowana, maleńkie dziurki nie mają wpływu na grafikę, natomiast przepuszczają światło do wnętrza lokalu. Reklamę możemy zobaczyć tylko na zewnątrz, od wewnątrz zaś jest niewidoczna i sprzedawca może obserwować co się dzieje poza sklepem. Folia OWV bardzo dobrze nadaje się do oklejenia witryn o dużej powierzchni.

Folia monomeryczna nie przepuszcza światła. Najczęściej jest jednokolorowa i na nią nanoszony jest druk grafiki. Zastosowanie tej techniki daje bardzo dobre efekty jakościowe dzięki płynnemu przechodzeniu kolorów.

Folia mleczna (mrożona) jest ostatnio bardzo modna. Folia imituje szkło piaskowane lub szronione, doskonale nadaje się nie tylko do oklejania witryn sklepowych, ale także do odgradzania poszczególnych stanowisk.

Folii ciętej ploterowo najczęściej używa się do wykonania haseł reklamowych lub niewielkich elementów graficznych. Folia może być błyszcząca lub matowa.

Oklejanie witryn sklepowych folią nie jest łatwe i nie da się tego zrobić samodzielnie, należy to powierzyć ekipie fachowców. Zrobią to szybko i profesjonalnie. Wyklejanie witryn musi być wykonane bardzo precyzyjnie, między szybą a folią nie mogą pozostać żadne pęcherzyki powietrza. Ich pęknięcie spowoduje nieestetyczne dziury w folii i znacznie zmniejszy jej trwałość.

Oklejenie szyb folią to skuteczny sposób na przyciągnięcie nowych klientów pod warunkiem, że będzie to reklama estetyczna i kreatywnością będzie odróżniała się od pozostałych. Na dodatek koszt takiej reklamy nie jest wysoki, a efekt może być zupełnie zaskakujący. Folie są trwałym nośnikiem i odpornym na działanie czynników atmosferycznych, dlatego wydruk zachowa swoje właściwości nawet przez kilka lat.











Source link

urządzenie kosmetyczne

Must Read

Related Articles