urządzenie kosmetyczne

Prezenty Na Otwarcie Salonu Kosmetycznego | Jaworznicki Portal Społecznościowy – jaw.pl


REKLAMA

Salon kosmetyczny to miejsce, do którego uwielbiają chodzić praktycznie wszystkie kobiety, a nawet ostatnimi czasy również mężczyźni. Powód, dla którego tak chętnie odwiedzamy salony beauty jest wielowymiarowy, gdyż z jednej strony przychodzimy tam po to, by w profesjonalny sposób zadbać i poprawić nieco mankamenty swojej urody a z drugiej strony to rodzaj terapii. Bycie ważnym, wysłuchanym i zaopiekowanym to tylko kilka potrzeb, które w salonie kosmetycznym są spełniane – każdy lubi być od czasu do czasu rozpieszczany, dlatego wyjście do salonu piękności jest tak ważnym aspektem naszej codzienności. Potrzeby te są doskonale znane właścicielom salonów kosmetycznych, dlatego dla swoich klientek przygotowują cały szereg działań, które powodują, że chętnie i systematycznie odwiedzają one salony piękności. Jednym z takich działań jest drobny upominek reklamowy dla swoich klientek jako zachęta do odwiedzania i korzystania z oferowanych w salonie usług. A czy gadżety reklamowe to dobry pomysł na prezenty na otwarcie nowego salonu kosmetycznego – o tym przeczytasz poniżej.

Nowy salon kosmetyczny -nowe możliwości

Otworzenie nowego salonu kosmetycznego to nie tylko sposób na życie
i zarabianie pieniędzy, ale także metoda na nawiązywanie znajomości i, głębszej więzi z naszymi klientami, wzajemnej lojalności oraz budowanie wizerunku naszej firmy – jednak by tę relację stworzyć i ugruntować, najpierw należy w kreatywny sposób zachęcić, by ktokolwiek zechciał poznać nasz nowy salon, by zaufał zarówno nam jak i oferowanym przez nas produktom czy usługom.

Warto jednak pamiętać, że nawet najbardziej nowoczesny i pięknie urządzony salon urody oraz prezentowe niespodzianki nie zastąpią klientkom fachowego personelu i różnorodności zabiegów kosmetycznych. Do uzyskania dobrej opinii w dziedzinie urody należy się solidnie przyłożyć.

Dobrym pomysłem na prezenty z okazji otwarcia salonu kosmetycznego są mini gadżety reklamowe, drobne upominki kosmetyczne, które nasze klientki otrzymają przy odwiedzeniu nas po raz pierwszy, prócz oczywiście zaprezentowania naszych wyjątkowych i profesjonalnych usług.

Co z powodzeniem może znaleźć się wśród upominków reklamowych?

?  Wśród niezobowiązujących gadżetów na początek mogą znaleźć się długopisy z logo salonu, które wraz z wizytówkami i materiałami reklamowymi wystarczy włożyć do kolorowej, papierowej torebki, na której widnieje logo naszego salonu. Jest to doskonały zestaw startowy na przywitanie nowych klientów.  Dobrze jest, jeśli taka torebka współgra z wystrojem salonu, jest w takich samych kolorach, które dominują w wystroju -wszelkie długopisy, ołówki, pisaki na początek to świetny pomysł. 

? Dla osób zainteresowanych naszymi usługami na pewno warto przygotować drobny bon, voucher  upominkowy, oczywiście z dużym logo naszej firmy, który potencjalna klientka otrzyma do swojego pierwszego zamówienia, ważny przez jakiś okres czasu tak, by mogła go w dogodnym dla siebie czasie  wykorzystać. Dzięki temu chętnie do nas powróci.

? Kosmetyki, które można jednocześnie zakupić w naszym salonie to również doskonały prezent z okazji otwarcia salonu – może to być mydełko w kształcie serca, jakiś krem, balsam czy pomadka, które wręczymy naszym klientkom pięknie zapakowane -ewentualnie mogą to również być gotowe mini zestawy tematyczne -do włosów, twarzy, rąk, ciała itp., lub próbki kosmetyków używanych przez nas do pielęgnacji w salonie.

? Wszelkie upominki świąteczne również będą dobrym pomysłem – możemy wręczyć klientkom bombki świąteczne z logo naszej firmy, zapachowe choinki-mydełka, wesołe gwiazdki, czy reniferki, bałwanki lub filuterne zajączki, jajeczka zapachowe, czekoladowe – wszystkie świąteczne produkty tak naprawdę mogą stanowić miły gadżet na powitanie nowych klientów.

? Tak naprawdę z okazji otwarcia salonu urody każdy drobiazg może stanowić doskonały prezent -breloczek do kluczy, kubek z logo salonu, wesołe skarpety, długopis z notatnikiem, kalendarzyk, lustereczko, szczotka, spinki, gumki do włosów, waciki, słodycze – każdy taki gadżet, który masz w zanadrzu będzie z całą pewnością mile widziany wśród Twoich klientek.

? Dla pierwszych klientów, zdecydowanych na korzystanie z zabiegów,
z okazji otwarcia naszego salonu urody świetnym prezentem będzie darmowy zabieg upiększający dla poprawy urody – to już jednak prezent o większej wartości.

? A może na początek nowo otwartego salonu wymyślić konkurs dla klientek lub metamorfozę i w ramach nagrody zaproponować produkty do pielęgnacji, lub wybrane zabiegi upiększające dla każdej grupy wiekowej. Warto takie konkursy zareklamować
w internecie, w mediach społecznościowych czy w lokalnej prasie.

Jak zapakować prezenty reklamowe w salonie beauty

To, jaki prezent otrzyma klient salonu urody jest bardzo ważnym elementem promocji,  ale nie zapominajmy o eleganckim opakowaniu, w którym znajdzie się prezent.

W co możesz zapakować urodowy prezent? Możliwości opakowań na oryginalny prezent jest naprawdę sporo, gdyż może to być:

  • ozdobny papier,
  • papierowa torebka,
  • kolorowa koperta,
  • błyszczący celofan,
  • pudełko,
  • płócienny woreczek.

 

Przy wyborze opakowania prezentu najlepiej kierować się estetyką, prostotą i wygodą -przy dużej liczbie klientów ważnym jest, by każdy produkt dla urody dla klienta mieścił się bez problemu w opakowaniu, by można było go szybko zapakować i by po otrzymaniu go klient również miał wygodę w zaniesieniu go do samochodu, do domu, czy nawet pójście z nim po drodze na zakupy. 

Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być w tej kwestii ozdobna torebka papierowa -szybko możesz zapakować każdy produkt -wystarczy włożyć go do środka razem z ulotkami, wizytówkami czy innymi materiałami 

reklamowymi i gotowe! Jeśli szukasz firmy, która wykona dla Twojego salonu, spersonalizowane torebki prezentowe, koniecznie zapoznaj się z ofertą https://www.torby-duet.com.pl/, gdzie zamówisz najwyższej jakości produkty. 

Dla uzyskania lepszego efektu na każdej torebce możesz umieścić
swoje logo, dane kontaktowe, hasło reklamowe, które będzie dobrze widoczne. Torebki prezentowe mogą zostać wykonane w kolorze elementów wystroju salonu, jednobarwne lub tematyczne – z okazji popularnych świąt, z kolorowymi sznureczkami, bilecikami, nadrukiem bądź proste i efektowne eko.

Bez względu na to, jaki prezent znajduje się w środku, zawsze taki oryginalny upominek, lub zestaw prezentowy w torebce wygląda elegancko.

Czy warto dawać prezenty klientom?

Absolutnie zawsze warto obdarowywać naszych klientów upominkami
i nigdy nie możesz o tym zapominać – wystarczy nawet najmniejszy drobiazg dorzucony do usługi, nawet zupełnie bez żadnej okazji, by klient chciał do nas wracać, by czuł się rozpieszczony, zaopiekowany i ważny. Poświęć więc swój czas na zakup drobnych rzeczy, które sprawią, że rzesza zadowolonych klientów będzie stale rosła.

Rozmawiaj ze swoimi klientami podczas zabiegów, zobacz, jakie mają zainteresowania i potrzeby, a nawet problemy – to również ważny element budowania relacji i kontaktów, gdyż dzięki temu łatwiej będzie Ci trafić w oczekiwania względem zabiegów, jak i wyboru gadżetów. 

Nietuzinkowy, ciekawy gadżet może stać się elementem pozyskującym nowe klientki, które z czasem dołączą do grona stałych bywalczyń salonu. 

Aby odpowiednio budować markę swojego salonu urody, należy zadbać
o każdy szczegół, a pięknie zapakowany upominek, nawet najmniejszy, tworzy element składowy naszej marki. Warto więc, by opakowanie, w jakim jest ukryty prezent  było eleganckie, wygodne i samo w sobie stanowiło wizytówkę salonu, naszych usług i pracy – miły dla oka akcent będzie utrwalał pozytywne skojarzenia związane z salonem.

Jeśli chcemy, by nasze logo, hasło reklamowe zawsze kojarzyło się bezsprzecznie tylko z naszym salonem, warto zamówić od razu większą ilość jednakowych opakowań, by w ten sposób zbudować mocną pozycję eksperta i lidera w branży beauty.

– REKLAMA –

Zewnętrzne linki





Source link

urządzenie kosmetyczne

Must Read

Related Articles