urządzenie kosmetyczne

Sprzedaż odzieży i makijażu rośnie, gdy Brytyjczycy sprzątają po zamknięciu


Pandemia zmieniła rok 2020 w rok, w którym zapomniano o modzie, ponieważ kaskadowe zapięcia sprawiły, że wychodzenie z piżamy było osiągnięciem. Ale sprzedaż obcasów, torebek i szminek powraca teraz jako ogródki barowe, podwórka przyjaciół, a perspektywa większej wolności jest postrzegana jako warta swojej ceny.

Według sprzedawców kosmetycznych, kosmetyki znów dobrze się sprzedawały po bardzo powolnym roku, a wśród lotnych produktów kosmetycznych znalazły się butelki ze sztuczną opalenizną, podkładem, tuszem do rzęs i lakierem do paznokci.

„Myślę, że ludzie znów cieszą się z wydawania pieniędzy na siebie” – powiedziała Sarah Miles, dyrektor generalna serwisu kosmetycznego Feelunique. Popyt na produkty samoopalające i tusze do rzęs wzrósł o ponad 50% w ciągu kilku tygodni po złagodzeniu zasad socjalizacji. „To prawdziwa wskazówka, że ​​ludzie kupują rzeczy, aby wyjść i zobaczyć ludzi” – powiedziała.

Prawo do przechwalania się aktualizacjami garderoby podkreślają dane pokazujące, że od poniedziałku do czwartku w tym tygodniu średnie wydatki na odzież były o 26% wyższe niż w 2019 roku, na podstawie transakcji kartami debetowymi klientów Lloyds Bank Group.

Paul Martin, szef działu sprzedaży detalicznej w KPMG w Wielkiej Brytanii, powiedział, że fundusz wojenny oszczędnościowy wart 140 miliardów funtów, który gospodarstwa domowe zebrał podczas blokady, był dobrą wiadomością dla sprzedawców modowych i kosmetycznych, ponieważ „nastroje konsumentów zmieniły się w schemat wydatków” i powiedział, że kupujący wyglądali na gotowych do „wyrwać się z domu i wrócić do sklepów”.

Szaleństwo wydatków znalazło również odzwierciedlenie w znacznie lepszych od oczekiwań oficjalnych danych o sprzedaży detalicznej za marzec, opublikowanych w piątek. Wykazali zwiększony popyt na odzież, mimo że zbędne sklepy detaliczne pozostały zamknięte, a sprzedaż wzrosła o ponad 17% od lutego.

Marks & Spencer, największy brytyjski sprzedawca odzieży, powiedział, że niedawne badanie klientów wykazało, że prawie dwie trzecie kupujących chce nosić inteligentniejsze lub bardziej stylowe ubrania. Detaliści podają, że liczba wyszukiwań sukienek w Internecie rośnie za każdym razem, gdy premier potwierdza, że ​​chce złagodzić blokadę. Mówią, że kupujący chętnie porzucają spodnie do biegania i legginsy i szukają jasnych, wesołych kolorów, oczekując lepszych czasów.

Sprzedaż letnich sandałów na wysokim obcasie w M&S wzrosła o 76% w porównaniu z tygodniem po złagodzeniu blokady w Anglii i Walii, a sprzedaż kurtek jeansowych wzrosła o prawie 90%.

John Lewis informuje również, że popyt na makijaż wzrósł w ciągu ostatnich dwóch tygodni, a sprzedaż szminek, tuszu do rzęs i cieni do powiek była o 75% wyższa niż rok temu. L’Oréal, największa na świecie grupa kosmetyczna, przewidywała niedawno, że pandemia ustąpi kolejnym „ryczącym latom dwudziestym”, a szminka będzie „symbolem powrotu do życia”.

John Lewis powiedział również, że sprzedaż torebek we wszystkich kształtach i rozmiarach wzrosła i we wszystkich przedziałach cenowych z markowymi markami, takimi jak Mulberry – których torby zaczynają się od około 500 funtów – na żądanie kobiet, które chcą zadowolić siebie.

Sieć obuwnicza Kurt Geiger twierdzi, że sprzedaż butów na wysokim obcasie wzrosła o jedną czwartą w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Popyt był największy ze strony kupujących w północno-zachodniej Anglii, gdzie sprzedaż butów na wysokim obcasie wzrosła o ponad 50%. Nie każdy chce wygody i stylu, a sprzedaż kapci, sandałów i trampek również rośnie w zawrotnym tempie.

Nick Jones, dyrektor generalny marki modowej Joules, powiedział, że zaobserwował również „gwałtowny wzrost” popytu na sukienki i akcesoria, a także szorty i szorty dla mężczyzn. Jednak sprzedaż swetrów, kurtek i kurtek również była silna, „bo kiedy ludzie się spotykają, muszą to robić na zewnątrz”.

Po utracie miliardów funtów w biznesie podczas zamykania sklepów, Primark osiągnął rekordową sprzedaż w dniach po ponownym otwarciu swoich sklepów w Anglii i Walii, gdy moda damska, w tym buty na wysokim obcasie, torebki i sukienki w kratkę, stała się bestsellerem. Sprzedawca powiedział, że tym razem ludzie wydawali się bardziej pewni siebie wracając na Main Street, ponieważ klienci kupowali więcej wycieczek na zakupy przed Covid.

Zasubskrybuj nasz codzienny e-mail Business Today

„Myślę, że ludzie są zmęczeni siedzeniem w swoich ubraniach 24 godziny na dobę w swoich sypialniach” – powiedział dyrektor generalny dużej marki odzieżowej, który poprosił, aby nie podawać ich nazwisk. „Ludzie chcą tam wrócić i zacząć się trochę ubierać”.

Po dużym wzroście liczby kupujących 12 kwietnia, kiedy to w Anglii i Walii ponownie otwarto zbędne sklepy detaliczne, najnowsze dane analityków z Springboard pokazują, że frekwencja na początku zeszłego tygodnia była o 12% niższa niż w pierwszym tygodniu i nadal jest Spadek o 25% w stosunku do danych odnotowanych w 2019 roku, przed pandemią.

Diane Whirl, dyrektor marketingu i informacji Springboard, uważa, że ​​zakupy wróciły. „Ludzie zaczynają wracać do sklepów detalicznych”, powiedziała, „Liczba odwiedzających spadła w tym tygodniu, ale myślę, że częściowo jest to spowodowane powrotem dzieci do szkoły. Wewnętrzna gościnność jeszcze się nie otworzyła i to szczególnie pomagać na głównych ulicach ”.



Source link

urządzenie kosmetyczne

Must Read

Related Articles