urządzenie kosmetyczne

„Niech Cię usłyszą!” – nie tylko w Dzień Kobiet


Jak pokazuje badanie [1] przeprowadzone przez Avon wśród 8 tys. kobiet z całego świata, w tym z Polski, aż 68% z nich znajduje siłę w historiach innych kobiet, które podzieliły się swoimi doświadczeniami i inspirują je tym samym do działania. To właśnie dzięki takim motywującym historiom wiele kobiet może wreszcie uwierzyć w to, że mogą żyć tak, jak sobie wymarzą.

Girls power!

Marka Avon w ramach kampanii „Niech Cię usłyszą!” uruchomiła specjalną stronę watchmenow.avon.com, gdzie dziewczyny (i nie tylko) dzielą się swoimi przeżyciami oraz piszą, co napędza je do działania, z czego są dumne i czego chcą od życia. Co najważniejsze, za każdą dopisaną historię Avon przekaże 1 dolara na swoje kampanie społeczne wspierające inicjatywy prokobiece.

Foto: Materiały prasowe


„Niech Cię usłyszą!” – nie tylko w Dzień Kobiet

W ramach naszej kampanii chcemy pokazać kobietom, że mają one w sobie na tyle siły, by walczyć o siebie, o swoje potrzeby, a także mówić głośno o tym, co myślą, o czym marzą i czego oczekują od życia. Jak pokazują wyniki naszego badania, aż 72% kobiet chętnie opowiada o swoich przeżyciach i nie ma przed tym oporów. Głos każdej z nas jest ważny, a teraz może dodatkowo wesprzeć ważny cel, jakim jest wsparcie przez Avon prokobiecych kampanii społecznych – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Celebracja kobiecości

Kosmetyki mogą inspirować, dodawać pewności siebie, pomagać wyrażać naszą osobowością albo po prostu poprawiać humor. Marka Avon z okazji Dnia Kobiet przygotowała cztery nowości odpowiadające na różne potrzeby kobiet – czerwoną szminkę Matte Legend, nową linię produktów Encanto Spontaneous, serum ANEW aktywujące młodość skóry i wodę perfumowaną HERSTORY Love Inspires. To idealne propozycje zarówno dla dziewczyn szukających produktów do makijażu, jak i tych, które są fankami zapachów i kosmetyków do pielęgnacji. Dodatkowo w katalogu 3/2021 polecą je Kayah i Mery Spolsky.

***

[1] Badanie konsumenckie „My Story Matters”, przeprowadzone w lutym 2020 r., na reprezentatywnej grupie 8000 kobiet, na zlecenie firmy Avon.



Source link

urządzenie kosmetyczne

Must Read

Related Articles