urządzenie kosmetyczne

System do rezerwacji wizyt przez stronę oraz aplikacja mobilna dla każdego


System rezerwacji online z płatnościami może brzmieć jak coś skomplikowanego do wdrożenia w salonie. Nic bardziej mylnego. Dosłownie i w przenośni da się to skonfigurować właściwie dla każdego salony w ciągu kilku chwil. Jednak, czy taki system jest tak naprawdę przydatny? Krótka odpowiedź brzmi: tak.

Zastanawiając się chwilę nad tym rozwiązaniem należy wziąć pod uwagę kilka aspektów pracy salonów. Czy to działając w branży fryzjerskiej, kosmetycznej, prowadząc salon tatuażu czy fizjoterapii mamy do zapełnienia pewną ilość terminów zależną od tego, jakie usługi świadczymy oraz ilu ludzi mamy na pokładzie. Element umawiania wizyt na konkretną godzinę pozostaje jednak ten sam. Jest on również powtarzalny. Jeśli coś jest powtarzalne, to istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że da się jakoś zautomatyzować. W przypadku programu do rezerwacji wizyt niejako w pakiecie udostępniamy też coś klientowi. Chodzi o możliwość wybrania terminu przez siebie.

SYSTEM BUSINESS

Decyzje zakupowe często są spontaniczne. Tyczy się to również korzystania z wszelkiego rodzaju usług. Salony działają w określonych godzinach i to wtedy ktoś może odebrać telefon. Dopóki jednak nie mamy kogoś na recepcji, kogo zadaniem jest odpowiadanie na telefony może okazać się, że klient pomimo próby kontaktu w godzinach pracy salonu nie da rady się dodzwonić i umówić na wizytę. A tak być przecież nie musi. W ekstremalnych przypadkach, gdy klientowi zależy na czasie, ponieważ jakieś nieprzewidziane zdarzenie wpłynęło na jego decyzję może dojść do sytuacji, gdzie chwyci za telefon i poszuka kogoś innego. Może termin nie będzie bardziej korzystny, ale wybierze się na usługę do innego salonu. Warto o tym pamiętać w kontekście lojalności klienta, a ta w takim scenariuszu będzie wystawiona na próbę.

Wracając jednak do spontaniczności decyzji o zapisaniu się na usługę. Klienci przyzwyczajani są z każdej strony do otrzymywania wszystkiego tu i teraz. W przypadku usług wiadomo, że nie zawsze uda się od razu umówić na strzyżenie czy też zabieg kosmetyczny. Liczy się jednak ta pierwsza akcja – natychmiastowe zapisanie się oraz informacja zwrotna. Tutaj kalendarz rezerwacji online do salonu okaże się rozwiązaniem niezastąpionym. Gdy klienta najdzie myśl o skorzystaniu z naszych usług, w dowolnym momencie będzie mógł wybrać termin i się umówić. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby na stronie umieścić dodatkowe informacje na przykład „Jeśli zależy Ci na szybkim terminie zadzwoń – coś wymyślimy”. Niby taka prosta informacja, a jednak doda tego ludzkiego pierwiastka.

Warto zwrócić uwagę na to, że decyzje o skorzystaniu z usług salonu mogą również często pojawiać się w momentach, gdy nie jesteśmy w stanie skorzystać z telefonu. Dość realistyczny scenariusz w obecnych czasach. Na przykład podczas pracy zdalnej, gdy uczestniczymy w jakiejś rozmowie. Nie mamy możliwości zadzwonić, jednak w głowie po zobaczeniu obrazu w kamerze mamy ochotę umówić się do fryzjera 😉

SALON BUSINESS

W głowie może pojawić się pytanie czy warto się w to pakować. Szczerze. Uważam, że warto. Jeśli powyższe argumenty nie zachęciły Cię do wypróbowania systemu rezerwacji online w Twoim salonie, to może pieniądze Cię zachęcą. W 2021 roku minimalne wynagrodzenie godzinowe na umowie o prace na pełen etat wynosi 18.30 brutto. Dlaczego o tym piszę? Otóż taki system może nas kosztować aż 2h pracy za miesiąc. Na miesiąc. Sam prowadzę firmę i wiem, że jako właściciel nigdy nie rozliczam się godzinowo sam ze sobą. Niemniej każda wolna chwila dla mnie jest raczej na wagę złota, nie mówiąc już o 18.30 brutto.

Chcę Ci pokazać, że taki system nie musi obciążać Twojego budżetu, jeśli przeliczysz to na zaoszczędzony czas Twój lub osoby, której obowiązkiem jest obsługa telefonu.

Calendesk, bo to o jego koszcie wspominam udostępnia również bezpłatny okres testowy wyższego planu kosztującego około 4.5h czasu. (83,33 zł/miesiąc). Warto jednak pamiętać, że system rezerwacji online dla salonu to tylko jedna z wielu funkcji tego rozwiązania. „w pakiecie” w tej cenie możemy w prosty sposób przy użyciu kreatora stworzyć stronę WWW, wysyłać powiadomienia klientom przez email lub SMS, umożliwiać płatności online oraz zarządzać pracownikami.

Jednak w kontekście rezerwacji mamy w tej cenie dostępną również aplikację mobilną dla klientów naszego salonu. Aplikacja mobilna, którą możemy dopasować do siebie wgrywając swoje grafiki/zdjęcia oraz wpisując swoje opisy może być zainstalowana przez naszych klientów na telefonie z systemem Android oraz iOS. W aplikacji klient może umawiać się na kolejne wizyty. Takie rozwiązanie, poza rozwiązywaniem problemów wymienionych na początku tego artykułu wpływa dodatkowo pozytywnie na lojalność klienta. Nie będzie już musiał szukać naszej strony w Internecie. Wejdzie wprost do naszego salonu aby skorzystać kolejny raz z naszych usług w wybranym przez siebie terminie. Takie podejście uniemożliwi zobaczenie niechcianych reklam konkurenci oraz jeszcze bardziej uprości proces rezerwacji terminu online.

Więcej informacji o calendesk znajdziecie tutaj.

Mamy też dla Was rabat 20% na Waszą przygodę z Calendesk. Wystarczy w trakcie zamówienia podać kod: dailyweb


Artykuł powstał przy współpracy z marką calendesk.



Source link

urządzenie kosmetyczne

Must Read

Related Articles